Sunday, November 20

Me.

Hai . Nama saya Fadzlun Azzah . Panggil saya Azzah . Panggil Ran pun boleh juga sebab ada junior panggil saya dengan panggilan itu . Mungkin penangan saya terhadap cerita Detective Conan terlalu kuat . Saya baru 14 tahun *awet muda* . Tapi sayang , tahun depan saya kena duduk dalam dewan peperiksaan untuk PMR . Saya ambil 9 subjek . pfft . Nak lari pun tak boleh sebab itu dah takdir saya HAHA . 
Saya bersekolah dekat SMK Clifford , tempat menimba ilmu saya sejak darjah empat lagi . Ya , memang hebat seorang budak sekolah rendah boleh berlajar di sekolah menengah ^o^Y . Sekolah saya ada empat kohoot *betul ke aku tulis tu? * . Ada UPSR , PMR , SPM dan STPM . Seronok kot .  Tapi sayang , saya tak kenal senior saya sendiri -.- teruk kan ?
Hobi saya adalah menghadap laptop 24/7 . seronok nak menggodek HTML blog dan bertweet dengan kawan-kawan . You know , facebook makin lama makin bosan juga . tapi kalau ditakdirkan internet ada problem , saya habiskan baca buku yang saya dah beli beberapa kurun yang lepas . yelah dah syok sangat ngadap laptop . selain itu , saya suka mengarang lirik lagu dan sajak . semua lirik dan sajak saya bergantung mood saya . kalau happy , ceritanya semua happy . begitulah sebaliknya . apa-2 pun , saya suka menulis lirik :D
Bila dah besar nanti , saya nak jadi geologist macam ayah kesayangan saya . Sebab itu saya sangat suka subjek Geografi . Cikgu yang mengajar Geo pun saya suka sebab cara dia mengajar saja saya boleh ikut =o=Y . tapi tak kisahlah . yang penting , saya nak jadi geologist . kalau tak dapat , jadi Saintis Forensik . Yeah , kerja saya tolong polis juga untuk menjejaki jenayah . tapi takut tak mampu . jadi saya rasa nak focus dekat geologist dulu . peace . 
Saya sangat adore Najwalatif . Dia sangat comel , begitu juga suara merdu dia . Saya sangat jelous cara pemakaian shawl dan pashmina dia . Baiklah , saya mengaku saya tak pandai pakai shawl . Tudung bawal biasa saja saya pass . Tak kisah pun sebab itu identiti saya :) Btw , ada orang cakap saya ada iras-2 Najwalatif . HAHA . abaikan saja . saya perasan sorang -.-
Saya masih menunggu seorang arjuna yang pernah singgah di hati saya . Saya dan dia mungkin ada something tapi tak tahu apakah something itu . Mungkin bestfriend lebih baik . Tak mengapa . Saya tunggu selagi saya mampu . Macam mana pun , awak tetap carta hati saya yang ke ermm.... entah . Sebab ramai lagi insan yang saya sayang selain awak :) Ana uhibbuka , Abang Penggubah Muzik . Argh . Tak layak pun saya cakap macam tu ;p 
Baiklah , setakat ini sahaja perkenalan kita . Saya amat bosan malam ini . Marilah kita kenal hati budi masing-2 HAHA bye dan assalamualaikum . 
nota muzik : aku rasa pelik bila guna ''saya'' . 

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .