Saturday, November 19

Sebenarnya kan . .

Abang PM saya pakai gatsby HEHE
Assalamualaikum . HAHA . jangan tanya aku pasai apa aku letak gambar syok sendiri aku ni . bosan sangat duduk dalam bilik redaksi petang tadi . jadi , mulalah nak bela tudung lawa-2 and buat muka comel depan webcam . alah , tak payah korang nak muntah dekat sini . macam aku sorang saja yang buat macam tu . korang pun ada buat juga kan ? haa ? apa diam-2 ? malu lettew ;p HAHA #seweljap.
sebenarnya kan korang , aku kan sebenarnya kan . . argh . malu lah nak cakap . tapi itulah aku nak luahkan . takpe dalam blog tak ramai pun orang tengok . siapalah nak baca blog picisan aku ni kan . yeahh . aku sedar tu *sok sek* #emojap.
aku sebenarnya kan . . . 
HAHA ! Gedik ?? sorry . dah lama aku tak jadi macam ni sejak kejadian yang pelik-2 berlaku sebelum ini . so , tak apa kan ? hmmm . gila betul persepsi manusia bukan ? :/ 
nota muzik : Is it okay if I say that I'm still love you ? pfft ~ layan lagu Sleeq pun cun juga :')

Saya sayang orang yang baca entry saya !

3 comments:

Berani kerana benar , takut kerana salah .