Monday, November 7

Antara satu dan dua.

Mak aku , ayah aku , cikgu-2 aku and semua orang kata tak baik menipu dengan orang lain . Ya , aku tahu itu . Most important is , aku tak boleh menipu dengan hati aku sendiri . Aku tak boleh nafikan perasaan pelik ini padahal aku sememangnya dah ada perasaan pelik dekat aku ni . HAHA . tak faham ? buat-2 faham sajalah .
aku rasa macam masa ini berlaku dengan cepat dan pantas . aku taktahu kenapa . aku rasa macam urgghhh.. tak boleh nak diungkapkan dengan kata-2 lah . ok kita straight to the point :

Feel 
Awkward
When 
I
Am
Falling 
In
Love 
With
Two
Men 
At 
The 
Same
Time
.
.
.

HAHA . gila kan ? Ya , aku gila . Macam tak masuk akal saja buat perkara macam tu . Entahlah , aku sayang dua-dua . aku tak tahu nak pilih mana satu T____T aku sayang abang PM and aku sayang juga seorang lagi itu . kalau aku jadi amnesia boleh tak ? biar tak ingat apa-apa fasal hal ni . 
Ya , mendoakan benda macam ni tak elok . tak baik . tapi penat kot . penat nak jadi orang yang urghhh . ntahlah . aku dalam dilema . taktahu nak pilih mana satu ... kalau aku anggap mereka berdua kawan baik aku saja tak apa ? tidak lebih daripada kawan ? yeah . baru adil sikit kan . ntah . aku gila lah pikir pasal hal ni . aku rasa kesetiaan lagi bagus bukan ? :/ ya , dalam hati aku nak abang PM aku balik . 
nota muzik : awak , sabar saya ada limit . bila-2 saja hati ni cepat sakit tau tak .

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .