Saturday, November 5

Kosong.

Assalamualaikum ^^ yaa , bukan senang nampak aku update entry banyak-2 pada bulan ni -__-'' saya buat ni pun sebab kawan baik saya suruh ;D hehe . tape-2 . ada idea kot nak update . hehe . aku pun tak pastilah nak taip . serius . lack of ideas .
Btw , Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua orang yang baca blog aku ni ;D diikutkan petang ni balik Johor . tapi aku ni malas nak berkemas lagi . tapi mood rajin aku naik mendadak bila dah mengadap lappy . apa-2 pun nak dengan abang Facebook and abang Twitter juga . nak buat macam mana , aku memang sayang sangat dekat dorang -..-'' HAHA
Hari ini , pergi sekolah temankan ibu . erm.. actually aku yang nak ikut . yelah , nak nyanyi lagu yang aku dengan aziz baru buatlah katakan -.- HAHA . nak dengar lagu tu ? tapelah , tunggu single album dah keluar , baru aku bagi dengar ok :p HAHA #perasannyew.
diikutkan abang PM nak datang , tapi dia tak datang . hmm... dah janji tapi tak datang . penipu #emojap. takpelah . dia busy rasanya . tak payahlah nak kacau dia . tak mati pun kalau dia tak datang HAHA . yang penting lagu tu dapat direcord . and aku dapat release tension aku dengan melalak pic suprano itali dalam bilik redaksi . best juga . rasa macam baru lepas tumbuk orang yang aku rasa menyampah pun ada XD #moodmerajuk.
entahlah taktahu nak cakap apa . tapi kann , tengok si kawan baik aku main gitar , rasa nak main gitar pula tapi cinta pada piano lagi mendalamlah . entahlah . best tengok dia main . kan bagus ada BF pandai main gitar HAHA. nantilah nak suruh dia ajar , itupun kalau dia nak XD haha . 
oklah . otak aku dari tadi nak cari idea untuk update tapi tak kunjung tiba pula . rasanya idea semua pergi buat persiapan untuk hari esok . wee ! raya ! HAHA . ok dah mula nak mengarut dah T____T
setakat ini sahajalah dulu . ayat-2 mengarut dah mula nak keluar . bye dan assalamualaikum . sayonara guys <3
nota muzik : sampai hati tak datang . sampai hati . sampai hati... STOP. #pfft.

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .