Monday, September 26

mood sifar.

Assalamualaikum. yeahh . aku tahu tade kaitan pun letak gambar perempuan ni . maybe muka dia tengah tade mood kot . so , aku letaklah sebagai tanda aku pun merasa juga kesifaran mood yang ada ni #okdahmengarut. 
ok , tadi pukul 8 setengah , aku and mak aku pergi ke sekolah sebab ada jamuan raya sekolah . hehe . actually , untuk pelajar asrama sebenarnya . tapi ada aku kisah ?? :p HEHE . datang-2 depan pintu dewan makan , nampak abang PM tengah bergambar dengan member baik dia . then , ibu tegur dia . aku just buat dunno jee -.- #segan.
masuk dewan makan , aku pulun saja apa yang ada . makan nasi goreng dengan rendang . sedap ! aku dah kenyang dah sebab petang tadi dah makan dua pinggan nasi HAHA. kesifaran mood aku terserlah pabila cikgu aku ada tegur aku macam ni :
azzah , cikgu tengok awak ni macam tade mood saja . awak demam ke ?
 yeah cikgu. saya memang tade mood Y___Y taktahu kenapa . rasa macam serba tak kena saja . bosan punya pasal . cari kawan sekelas aku . borak-2 dengan member dan cuba usya abang yang letak aiskrim tu biar dia bagi kitorang ais krim dulu XD lepastu , jumpa dengan abang PM sekejab .
cuba bayangkan , borak tepi tong sampah hitam , selama tiga minit semata-mata nak cerita pasal kerjasekolah PAI yang belum hanta ke bilik catur saja -.- HAHA , nak buat macam mana , dah prinsip hidup aku macam ni ''kalau jumpa , mesti kena benda penting , kalau tade , takyah gedik nak jumpa'' then , si abang PM voluunter nak tolong hantakan . lupo pulok eden dia ada koci bilik catuuuurrr... 
hehehe . blablabla . pergi balik rumahku syurgaku . seriously . memang 0% lah mood aku hari ni . tatau kenapa . tapi angau dah start enjin Y____Y oklah . nak buat kerja sikit . bye and salaaam....
nota muzik I : berat hati tinggalkan dewan makan tadi -.- mulalah nak start rindu . adohaaii..
nota muzik II : join ini contest meehhhh :D ----> Contest Design Baju BBB

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .