Tuesday, August 16

Kalau dah bekerja 28 jam sehari...


Pandangan aku kepada piano makin lama makin pudar macam gambar ni . HAHA , aku tahu aku rabun tapi ini perumpamaan ok . btw , heeyy ! bukan bermaksud aku dah tak berminat ok , just a little bit busy sangatlah . for sure , tengah pikir pasal projek PAI sekarang ni . stress gila macam orang gila . tapi tak apalah . projek akan datang lagi mantop dan lagi gila dari projek ringan ni tau tak . so , chaiyookk !

aku rindu nak main T____T ibu , belikan kakak keyboard please #pianopunboleh HAHA . Doakan aku dapat 9A untuk exam final bulan 11 nanti . aku nak juga , tak kiro ! #gilabetol . Tak kisahlah kamera DSLR tak dapat ke tak , asalkan keyboard dapat . amin . Ok , itu sahaja je kot . banyak kerja nak buat . bye and assalamualaikum . 

nota muzik : aku rasa nak bagi penampo dekat abang PM . tapi tak sampai hati , sayanglah katakan . sebab apa ? adalah . rahsia kerajaan ! 



Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .