Saturday, August 13

First time buat lagu sendiri HAHA


Semekom semua ^o^ ehem... #macampelatjeakutengok ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT SEJAHTERA readers yang dikasihi :D hari ini mood ok sikit dari tadi sebab kerja 50-50 dah nak siap . kerja apalagi , kerja presentation PAI untuk lusa nilah -.-''

mencabar betul masuk kelas Intel ni . kena buat banyak projek . lagi-2 yang jadi setiausaha yang kena buat kertas kerja balik v__v'' #sayalettew . tension jugalah sampai nak balas komen orang dekat fb pon macam nak marah-2 . yang jadi mangsanya pun abang PM kita tulaaa -..-''

sorry awak , saya tengah stress so leave me alone for awhile ! muahaha ! #evillaugh . ok dah macam orang tak betul dah aku tengok . jadi , mabruk alaik to me sebab first time nak gubah lagu macam abang PM ^o^ heee , dia dah jadi macam sumber inspirasi dah rasanya . thank you so much and aileepchhuuu HAHA

dah2 , macam gedik saja aku tengok . btw , ustazah kata taknak kitorang present guna powerpoint sebab kitorang macam take it as granted atau kata lain macam ambik remeh tau tak . for sure , kitorang macam nak ambik jalan mudah saja . budak intel kena buat lagi gempak bukan ? :D #bagisemangatdalamdiri

so , otak aku dah fikir pantas dengan ligat nak buat lagu untuk presentation nanti #ayatakumacampelik . lagu yang digubah oleh saya sendiri . tetapi lirik , member aku , adah tolong sekali . itulah kerjasama bukan ? :) so , boleh ke aku buat ni ? dahlah baru first time buat . paling teror pon aku gubah lirik saja #ececeh . 

so , doakan kitorang dapat buat yang terbaik untuk presentation lusa ni and dapat memberi mesej dan keterangan yang baik untuk pendengar . itu sahaja aku harapkan . tak kisahlah menang ke tidak asalkan matlamat yang aku dah taip itu terlaksana .

so korang , aku nak stop . aku nak sambung semula buat kerja . aku tengok internet dekat rumah ni makin lama makin 'laju' . tension betul =,='' . bye dan assalamualaikum . sayonara :)

nota muzik : aku takut nak isi borang untuk pergi ke jepun tu =,='' Ya Allah , mudah-mudahan dapat pergi ke sana . Amin.... 


Saya sayang orang yang baca entry saya !

2 comments:

  1. azzah borang tu..kne amik kat mne ek??
    \\x pasti nak pegi x.tanyer je//
    emm..humaira kate ade kat internet..
    nak link~~
    thanks ^^

    ReplyDelete

Berani kerana benar , takut kerana salah .