Thursday, August 18

I Believe :)


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua saya ucapkan kepada yang membaca blog picisan ni :D #ayattaklehblah HAHA . Dikala otak sedang dalam tak betul ni , kita kena berehat dahulu sebelum empunya blog ni disahkan pergi ke Tanjung Rambutan nanti . so , si empunya blog ni kena banyak beristighfar banyak-2 . kena ingat juga , bekerjalah kamu seperti kamu hidup selama-lamanya tetapi beribadatlah kamu seperti mati pada hari esoknya . 

for sure , hidup mati di tangan Tuhan . baiklah , sebenarnya aku nak share something dengan kawan-2 . lagu maher zain ^o^ weee ~ siapa minat maher zain , sila follow blog ni #jokesonly ! tadi , tengah godek-2 youtube , terjumpa satu lagu video ni . haa . nak tengok ya . pergi pause lagu piano aku pasang tu dulu HAHA . then dengarlah ~



See ? Aku dengar pun macam tenang sikit cuz sebab lagu nikan berunsur ketuhanan . for sure untuk menginsafi diri kita juga . btw , nak sheet music lagu ni pula rasanya T___T urgh ~ kenapa bayangan keyboard sentiasa menari-nari dekat kepala aku yang dah nak meletup ni ? takpe-2 . lepas raya nanti , nak bodek cikgu nak pinjam kunci bilik nasyid lagi and main puas-2 dengan baby saya ;DD 

Btw , lagu untuk presentation aku dah hampir siap ! OMG ! segan nak tunjuk depan kawan-2 nanti . almaklum , budak naif macam aku buat lagu ? pleaselah ~ #matadekatatastangandekatdada HAHA . tapi oklah juga . dapat cungkil bakat yang tak berapa nak ada ni . ok fine , macam nak promote diri je rasa padahal semua ni untuk luahan hati saja T___T jangan salah anggap ya . 

Oklah , nak out . nak pergi solat isyak and nak siapkan kerjasekolah ok . bye and assalamualaikum semua . sayonara ~

nota muzik : harap abang PM tak dengar lagu ciptaan aku nanti . takut dia gelakkan aku pula HAHA




Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .