Monday, August 22

Junior saya genius :)


Assalamualaikum semua ^o^ yeah ! raya lagi 8 hari and lagi 8 hari syaitan akan keluar dari diikat . grrr . takut . apa-2 pun kena enjoy even hari pertama raya kena tolong nenek dekat dapur . for sure , takleh nak kumpul duit raya macam dulu-2 T___T

baiklah , sebenarnya aku ada story mahu kasitau korang . sedang aku asyik dengar lagu , tiba-2 my junior mesej something tau . dia bagi satu link youtube . then aku tanya dia , apa tuu ? dia kata suruh tengok . so , disebabkan aku ni memang bosan tahap gaban waktu tu , aku pun bukalah link tu . you wanna see it ? check this out yaww !



Serius , very nice tengok video ni . lagi-2 video ni menceritakan kemerdekaan . for sure , unsur lawak pun ada XD hehe . tak sangka junior aku ni genius ya . dia and member-2 dia lah yang berlakon dalam tuu . huii , ni boleh tandingi Anwar Hadi ni ;DD

ok-2 , maybe dorang buat tak seberapa tapi aku sokong dari segi kesungguhan diorang menghasilkan video tersebut . inilah adik-2 junior yang kreaktif :) . cer korang berlakon depan kamera macam tuu ? :p gerenti banyak kali kena delete part-2 yang tak patut sebab semua diam membisu depan kamera #malulettew .

kesimpulannya , banggalah kita menjadi anak Malaysia :) hehe . mabruk alaik to them ! semoga korang famous macam Anwar Hadi and Mat Luthfi ya ;DD 

and esok ada presentation PAI . group 6 and 7 kena present . yes ! aku group 7 -.-'' taktahulah esok jadi macam mana . asal jangan tersenyap sewaktu nak membentangkan perbentangan tu sudah . ya Allah , lembutkan lah hati kami dan berikanlah kami keberanian untuk memberi ilmu kepada sahabat-2 kami . amin . 

baiklah korang . aku nak off . nak edit video untuk esok . nak renovate sikit biar kasi lawa punya :D gudluck untuk kitorang ya . bye dan assalamualaikum semua . sayonara ~

nota muzik : kau hilang ke mana abang PM . aku nak tanya kau something yang penting gila ni -.-'' and aku rindu gila kau .



Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .