Friday, August 12

I'm wasting my time .


HAHA . aku dari tadi online sebab nak tunggu kau tagged nama aku tahu tak . tapi aku tahu kau jenis tak layan sangatkan so , aku habeskan masa yang ada buat projek PAI yang akan aku and member aku kena bentangkan minggu depan . tapi dalam hati aku memang tunggu . 

tadi beberapa minit nampak kau online . hoho . senyum lebar saya dibuatnya . aku nak tegur tapi aku tahu kau takkan balas . aku faham semuanya dan aku tak kisah sangat kau chat dengan aku ke tidak . aku nak kau tagged nama aku saja . even kau tagged nama aku sebab kau nak cakap yang kau baru bangun dari tido ke , tengah makan biskut cicah air teh 'o' ke dah kira ok sangat dah tau tak . 

urgh . ok2 , aku tahu kau nak trial . aku kena hormat juga perasaan kau nak ambik exam trial next week . sorry sebab emo tak tentu pasal . tapi aku perempuan yang penuh dengan airmata tau tak #emosional . dan aku harap kau pandang aku even aku tak berani pandang kau even berselisih #akujalanmenunduk . 

ok . dah start mengarut . sorry sebab meng'emo'kan diri dekat entry ni . nak rehat . esok nak struggle lagi dengan projek PAI :) geng BBB , wish me luck ok #kepadayangtahulah . baiklah nak temankan ibu buat kerja . bye dan assalamualaikum . sayonara .

nota muzik : aku dah ambik borang untuk pergi lawatan ke jepun and korea pagi tadi . hoho . kena buat medical checkup maknanya =.='' doakan aku terpilih pergi ke jepun ya :DD 


Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .