Monday, August 8

Love Fact by me :p


Assalamualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan :D Hari ini aku mau kasi besar sikit font tulisan . baru terang mata memandang #akurabun tapi malaslah pula so biarkan sajalah HAHA . baiklah , hari ini aku tak datang sekolah sebab sakit . sakit apa ? Biarlah rahsia sebab aku taknak kasitau ok :p 

ok , berbalik kepada topik asal semula . Love fact tu aku buat saja2 je . sebab aku tengah bosan tahap gaban sekarang ni . so , aku buat love fact pasal abang PM HAHA . awak kalau terbaca tu , awak buat taktahu jelah dengan saya ya sebab saya memang suka sangat update blog kalau dah bosan :) hehe

Dia sukakan muzik macam aku ;DD dua2 suka piano . lagipun , dia sekarang tengah study lagu2 Yiruma . Kalau dengar lagu Yiruma mesti teringatkan dia tau tak . nak dengar ? dekat blog ini adalaa . sekarang nilah korang tengah dengarnya :p taktahu macam mana nak jelaskan sebab apa2 hal pasal piano ke apa , aku dengan dia sangat suka :'D

Dia sangat pandai . aku tabik jugalah dengan dia sebab sokmo dapat 5A keatas result exam dia . kadang2 tu malu juga dengan dia -,-'' tulah kadang2 rasa nak clash saja tapi my abang tak kasi sebab dia akan cakap macam ni ''aok ni nak kena kerat dengan keh ke apa ? kalau aok c_a_h nanti siapa nak dekat dia nanti ?'' HAHA betul juga sebab dia bukan jenis orang yang suka mengorat perempuan pun =.=''

Kadang2 dia takde perasaan dengan aku . Kalau mesej , jangan harap dia akan balas . kalau dekat facebook , kitorang jarang chat dan rasanya dua2 buat hal sendiri . yeah . mula2 dengan dia ni rasa tension sangat sebab dia kadang2 buat taktahu dengan aku . lama2 aku faham juga sebab dia selalu sibuk and dia tu memang jenis tak layan orang tapi dia setia ok . aku tahu semua tu . 

First love . HAHA ! jangan tak percaya ini adalah kali pertama aku bercinta dengan lelaki #gediknyaayataku dan dia pun sama macam aku , kali pertama juga . tulah dia tak layan aku sokmo and aku pun tak kisah juga kalau dia tak layan aku sebab dua2 pengalaman tak banyak lagi -.-'' HAHA 

Gila dengan komputer . Yeah ! itu dia budak komputer . for sure , dia memang terror bab komputer ok sampaikan buat laman web sendiri pun dia pandai . ehem3 , bukan blog ya tetapi laman web . hidup dia sangatlah bosan sebab menghadap komputer sokmo #bakkataibu and sampai orang kata aku ni makwe kedua dia selepas komputer HAHA . aku tak kisah , sebab aku takde hak nak halang dia :) 

Dia sayang tapi dia malu nak tunjuk . Ya , itulah abang PM aku . dia actually dia suka tapi dia tak tunjukkan depan aku contoh macam dalam mesej dia jarang guna ayat2 jiwang sangat kot and just panggil aku dengan nama ''azzah'' . why ? suka hatilah sebab kitorang tak biasa nak panggil panggilan pelik2 -..-'' tapi dengan kawan2 dia selalu cakap ''my sweetheart'' lah ''my dear'' lah , ''my sweet azzah'' lah , ''sayangku'' lah HAHA . ok , jadi blushing jap :3

Pujukan dia guna lagu . hehee . actually , pernah aku merajuk dengan dia , tapi dia macam biasa buat taktahu sampai aku menangis -..-'' #gedik . tapi lepastu dia bagi satu lagu , dia tukar lagu Insyaallah by Maher Zain guna version dia tersendiri . of coz dia lah yang nyanyi XD tapi even tak semerdu mana pun , keikhlasan yang dia bagi tu aku nampak tau tak . lagu tu dia buat khas untuk aku saja dia kata :'D

Konklusinya , setiap orang ada persepsi tersendiri . maybe korang rasa macam aku terkongkong tapi aku rasa aku dengan dia ada kimia XD hehe . baiklah , gerenti ada yang muntah baca entry ni :p sorry . mood jiwang menguasai hari ni . emosi tak berapa nak stabil HAHA . baiklah nak rest balik dekat katil aku yang empuk . bye dan assalamualaikum :) 

nota muzik : miss awak sangat -.-'' sampai hati buat saya macam tu sekali ya ~




Saya sayang orang yang baca entry saya !

1 comment:

  1. thts is soo sweet ,,
    korg mmg ditakdirkn bersama ..
    best of luck with him ..

    ReplyDelete

Berani kerana benar , takut kerana salah .