Monday, June 27

Kekasih tercinta ke atau Pencipta cinta ???


yeah . Assalamualaikum dan selamat sejahtera aku ucapkan :) ok2 . takmo panjang daa pengarutan aku nak buat . aku nak direct tros kepada apa yang aku ingin bincangkan .
ehem3 ~

soalan aku adalah :

selalunya kan kalau korang rasa rindu , korang lebih rindukan bf/gf korang ke kepada Tuhan ?
Kalau korang rasa cinta , korang bagi semua kepada bf/gf ke kepada Pencipta yang kurniakan rasa cinta kepada kita semua ni ? korang rasa sunyi , korang selalu ingatkan bf/gf korang ke Tuhan ?

pergh ! terus terang , aku pun terasa dengan apa yang aku taipkan ni -..-'' tapi ada betul yaa . kebanyakkan kapel2 zaman sekarang nii memang agak hanyut dalam arus percintaan yang tidak pasti mereka boleh sampai ke jinjang pelamin . dan akhirnya memakan diri mereka sendiri . yee , antaranya , asyik sangat date sana date sini , mesej 24 jam sehari . pantang btol laaa -.-'' but , heyyy ! aku pun macam korang jugak , kadang2 terlalai jugak . aku tahu aku pun tak sempurna :) tapekan sekiranya aku memunasabah diri aku dalam entri ni ??

yang pasti , kita banyak buat perkara yang tidak bermanfaat seperti itu . yaaa ! aku tahu ada yang terasa sekarang nii ! sorry ! tak bermaksud pun -.-'' aku cuma membuat entri atas kesefahaman aku laa , harap maklum . 

normal perempuan menyukai lelaki dan lelaki menyukai perempuan . Thanks to Allah because He gives us the powerful feeling that we called LOVE :D tetapi ada batas pergaulan kita :) jangan sampai kita menggadai maruah kita kepada orang yang mungkin bukan husband/wife future kita *wop ! aku menyindir tuu -.-'' HAHA aku taktau lah kenapa aku nak buat entri macam ni yang pasti aku ingat satu ayat macam ni laaa "Aku cinta kau keranaNya"

Yup , aku nak betulkan niat aku balik . tidak salahkan mencintai insan yang kita suka ? sesungguhnya aku bukan manusia biasa . aku ada juga salah silapnya . aku berharap kita semua mendapat keredhaan daripadaNya . Insyaallah . dah3 , aku nak tidur . rehatkan minda :) bye dan assalamualaikum . sayonara ~

nota muzik : aku rasa nak C_A_H tapi tak sampai hati :')

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .