Thursday, June 7

Ok! Nak tutup ini blog!

Assalamualaikum. Ya, pada hari ini dengan dukacitanya saya katakan bahawa saya akan tutup ini blog. Err... Bukan tutup, barangkali saya dah tak guna ini blog. Saya akan bawa chatbox saya semua dekat blog baru saya. Oh ya! Blog baru saya di sini :



Saya tak paksa kalian nak follow ataupun tidak. Tapi saya kasihan dengan ada adik junior frust menonggeng tunggu latest post saya (Ok. Tapi tak adalah frust begitu sekali. Hiperbola katakan. Hehew), jadi saya ping saya punya blog baru ini. 

Sejak kebelakangan ini, saya ada rasa perasaan aneh dalam diri saya. Saya nak pirvasi sebenarnya. Tapi tidak apalah. Biar menjadi rahsia saya saja. Baiklah kawan, cukup sampai di sini saja. Berjumpa di lain blog ya. Assalamualaikum.

nota muzik : Fanfic blog saya nak sambung lepas PMR. Banyak tekanan sejak kebelakangan ni. Idea nak buat semua jadi macam mengarut. Sorry readers.

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .