Saturday, February 11

Kuatkan aku.

Bismillahirahmanirahim.


Ya Allah , 
Sekiranya aku berada di pihak yang benar tunjukkan kepadaku dan sekiranya aku berada di pihak yang salah tunjukkan kepadaku .


Ya Rabb ,
Aku tidak mampu untuk mengatakan yang hak terhadap orang-orang itu . Aku mampu menangis penuh penyesalan kerana tidak pandai menjaga hubunganku sesama manusia kerana kekurangan itu ada daripada diriku sendiri yang hina ini . 


Sesungguhnya Engkau adalah Maha Mengetahui dan Kau sajalah tempat aku berkelana . Amin .


Aku mahu yang dahulu . Aku mahu yang dulu sentiasa mengambil berat tentangku . Niatku cuma menyedarkan mereka saja tanpa membuatkan hati mereka terluka . Aku mohon , jawablah pertanyaanku ini . Apa salah aku ? Apa salahku Ya Allah ? Ya Allah , hukumlah aku sekiranya aku salah . Aku tidak mampu hidup dalam penuh persoalan . Ya Allah , Ya Allah , Ya Allah . . . . 


Azzah kena sabar . . . Azzah kena sabar . . . . Ya saya kena sabar . Tapi sampai bila ? 
Saya sayang orang yang baca entry saya !

1 comment:

Berani kerana benar , takut kerana salah .