Sunday, December 4

Not Just You.

HAHA . hari ni dah dua kali saya update blog . *tercengang* ok fine . tiba-2 je aku guna ''saya'' . takpelah , azam tahun 2012 ni , nak guna ''saya'' dalam blog . kira baguslah tu kan ? ok kembali ke alam maya balik . erm , benarkan lirik yang menjelaskan segala-galanya boleh ?
Darling,I know your heart's seen better timesI know our songs had better rhymesBefore todayNo
Darling,I guess I made the wrong mistakesI understand if you need your spacePlease take your time
Before you go awaySo far awayYou need to realize
Baby, it's not just youYou know it hurts me tooWatching you leaveWith tears on your sleeveNotice that mine aren't exactly dry
Baby, it's not just youThat's hurtingIt's me too
I'm sorryI wasn't there to catch the fallI didn't hear you when you calledAll of those nightsPlease don't forget the good days with meI can make back the heart aching griefWhen it gets dark and it's hard to seeI'll turn on the lights
I'm not giving upYou don't have to leaveI am willing to beg till i break my kneesI believe in usDon't give up on meGirl, I know that you're hurtingAnd I'm sorry for the painI promise that I'll changeForgive meForgive me
Aku boldkan tu memang dia sampai jiwa dan raga aku . Aku tak tahu kenapa aku rasa abang PM bagi lirik ni *padahal tak pun HAHA* . Serius , lagu ini macam membuatkan aku jadi . . . entah . susah nak jelaskan . mungkin lagu ini menunjukkan seseorang itu macam nak bagi harapan untuk aku untuk menunggu . dia akan sedih kalau aku tinggalkan dia . mana tahu ? dia tahu apa aku buat tapi aku tak tahu apa dia buat . air yang tenang jangan sangka tiada buaya . tak apa . aku nak tunggu juga :)
mungkin aku sudah selesa dengan cara dia . mungkin ok . . . . 
Hey Heart Stealer , can you keep my heart safely ? Thanks
 nota muzik : esok pergi sekolah . entah kenapa aku rasa mood aku happy sangat .

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .