Friday, December 9

It Fnished.

It finished guys . No more 'cinta tiga segi' lagi . Serius , aku rasa bebanan risau , sedih , air mata yang aku bazirkan ini terasa macam . . . hilang dan buat aku tenang pada waktu yang sama . Aku rasa cukuplah aku menanti dia lagi . Aku tak mahu perubahan rasa hati ini . Ya , it's finished ! Ahh . . I think I want to cry because I'm very very happy . . .
But , you know , 


Tak apa . Aku tunggu . Aku tunggu . . . tunggu . . . tunggu . . . tunggu . . . tunggu . . . tunggu . . . tunggu . . . tunggu . . . dan tunggu . . . Sampai bila ? Erm . . . Berbaur paradox . Aku sendiri tak boleh nak jawab . Naik gila baru tahu . Baiklah apa-apa hal pun . Aku tunggu *berapa kali 'tunggu' haa . . .*
Aku rasa aku taknak taip banyak-banyak sebab aku tahu yang baca entry ini mata dah kuyu *entry jiwang . mana tak bosan ? HAHA* Baiklah . Setakat ini sahaja . Aku nak merajuk sebab sampai sekarang tak dapat main benda alah ni :
Rindulah nak main keyboard and gitar *tak pro gitar lagi* . Sekarang ni ada orang minta lirik dari kita . Kalau nak boleh saja :D Sila-sila siapa yang nak ok . Baiklah . Nak off . Mata sembab saya yang macam panda comel ini tak dapat bekerjasama . Kuyu semacam saja . Bye dan assalamualaikum . Sayonara ~
nota muzik : Ada pacat dalam bilik air . Sampai sekarang tak ada siapa berani masuk . Yang peliknya , dari mana datangnya pacat hitam ini ? *pelik tahap gaban*

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .