Wednesday, November 2

Cuba bayangkan .

Babak Pertama 
A : Aku tengok kau ni makin lama makin rapat saja dengan si C tu . Korang ada apa-2 ke ? Pakwe kau tak jealous ke ? 
B : Haha . Takdelah . aku rasa macam member biasa saja . 
A : Ehh , kau ni . Aku cakap betul ni . Kau bergayut dengan dia tiap-2 malam . Mengalahkan pakwe sendiri . kau tak rasa pelik ?
B : Entahlah . Aku pun rasa pelik juga tapi takpelah . Kawan pakwe aku juga . Sekali-sekala nak borak dengan dia . 
A : Lantak kaulah . tapi aku just nak cakap je , aku takut kau 'tersangkut' je . hati-hati jelah ya *senyum*
Babak kedua 
A : kau ni kenapa pula ni ?
D : aku tak sangka si B boleh couple dengan kawan baik aku sendiri . 
A : so ? kau marahlah ?
D : Gila aku tak marah . Takde angin takde ribut dia nak putus dengan aku . 
A : Entah , siapa suruh kau tak jaga betul-2 ? kau ada tak dengan si B kalau dia ada masalah ? Tak pun , kau asyik dengan kerja kau 24 jam itu saja . Ada kau call dia malam-2 ? Tak pun , kau asyik off henset saja . 
D : ............
Just nak cakap pandai-2lah jaga hati mereka sebelum mereka akan berputus asa dan mencari yang lebih baik ya . Menangis sampai terjun bangunan nanti . 
nota muzik : cerita aku ni macam pandir je ==' tapi takde kaitan dengan yang hidup dan mati . 

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .