Wednesday, September 7

Edit lagi :)

Assalamualaikum semua ^^ yeah , dah genap seminggu aku tak update blog ni . HAHA . ya-2 . aku tipu -.- sebab aku buat blog lagi satu dan aku rasa macam nak delete blog ni . hoho . tau dah tade orang baca pung blog ni Y__Y #mintakaki. tapi jangan risau , tuan punya blog ni memang sayangkan blog ni sangat-2 :D hehehe..

lagipun , ok tak aku edit blog aku ni ? ya , simple jee . malas nak letak kerawang banyak sangat . aku suka buat simple-2 macam ni and even aku nak meriahkan sikit pun taktahu macam mana -..-'' sebab dah sebati dengan ala-2 vintage and warna lembut kot . tu yang takut jadi benda lain blog kita yang comel ni :o #perasan. and nak jenguk ke blog baru tuu ? erm.... nanti aku kasitau korang ya :) hehehe . 

oklah . kalau rasa macam terkurang ke , terlebih ke jangan segan-2 tegur and komen ya . sebab ada orang tegur aku tulisan entry aku besar sangat =..='' kata dia sakit hati nak tengok . ngade-2 kot dia tuu . memang ngade-2 pun , sebab yang komen tu ABANG aku . and ada yang komen dulu juga tulisan aku buat kecik sangat sampai dia kata macam orang nak tulis surat mati . serius , aku taktau apa kaitannya tulisan kecik dengan tulis surat mati =_='' HAHA

yang penting terima kasih sebab tegur . itu membuatkan aku membetulkan yang mana cacat cela . terima kasih banyak-2 :) and aku rasa lack of ideas lah nak tulis pasal apa . tengah pikiq kerja sekolah aku tertinggal dekat kampung -..-'' susah hati gile . nasib je cikgu-2 ni baik bagi can dekat aku . aku balik kampung lagi minggu depan . 

btw korang , aku kena paksa sama kawan-2 aku masuk nyanyian lagu patriotik dekat sekolah Y___Y . grr... mentang-2lah suara aku sedap HAHA #hujanlahnanti. bukan apa , sekurangnya setiap kelas kena terlibat dalam semua aktiviti . aktiviti banyak antara nyanyian patriotiklah . apalah korang ni . kenapa tak cuba masuk sendiri . naik bosan aku sokmo naik pentas ketuk conga tuu -.-'' #perasanlagi.

Oklah . semua tu just luahan hati je . siapa yang terasa minta maaf ya :) bye dan assalamualaikum semua . sayonara ~

p/s : aku takde mood so aku malas nak buat kerjasekolah even dah berlambak macam tinggi Gunung Everest .

Saya sayang orang yang baca entry saya !

5 comments:

  1. @! ALF ❤ ! , heheh . thanks :3 simple jee nii . huhuhu

    ReplyDelete
  2. Woah, tingginye kerja sekolah Azzah. Sampai 8,848 meter tuh. Haha. (Kata setinggi gunung Everest kan? xDD)

    ReplyDelete
  3. @Adellucia ♥ , heheheheh XDD almaklum saya ni bab kerja sekolah nombor last nak buat sebab MALAS hohoho . makin lama makin banyak . susun-2 boleh sama tinggi dengan gunung everest XDD HAHA

    ReplyDelete
  4. Ahaha. Ape laahh. Hoho xDDD X pe, yg penting kena berubah sebelum terlambat :D Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian. Bersusah-susah dulu, bersenang-senang kemudian <3

    ReplyDelete

Berani kerana benar , takut kerana salah .