Wednesday, August 31

Berwajah baru !


Yeaahhh . siap tukar background je kot =.= HAHA aku nak edit blog tapi disebabkan aku tak biasa dengan lappy mak aku ni so , aku edit yang mana perlu dulu . aku tak bawa lappy ke kampung sebab aku ingatkan tade internet so , aku tak bawa . rupanya ada Y______Y huuu... hampeh betul aku ni HAHA

and aku baru lepas edit gambar raya . tapi aku upload yang sebahagian saja . banyak sangatlah katakan . so , aku edit gambar aku sendiri jee HAHA . ya , aku tahu aku tak lawa pung -..-'' tapi nak puaskan hati biar tak jadi low profile kan , so aku kena perasan lawalah #startmengarut . 

Baiklah . nak berhenti sampai sini dulu . dah tatau nak taip apa dah . so , bye dan assalamualaikum . sayonara :D

nota muzik : aku nak balik rumaahhh Y____Y rindu dekat lappy merah . 


Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .