Monday, August 1

His Birthday ;)


Assalamualaikum semua :D Hehe . Mesti ada yang marahkan aku sebab letak gambar makanan yang menggiurkan dekat sini HAHA sorry2 , bukan apa , yang mengupdate blog ni still tak rasa lapar lagi and tataulah normal ke tak aku ni =..='' btw , gambar ni biar ada connection dekat tajuk entry dekat atas ^o^'' gomen nasai mina-san...

Haa . dah berjepun pula dekat sini . ok2 . aku nak beritahu esok birthday abang PM kuuu... HAHA :gedikbetul: so , even badan ni penat tahap gaban and tak sabar nak tunggu berbuka , otak still berligat pantas nak bagi apa dekat dia . 

heyy , motif bagi something sebab he's my BF :abaikanbudakgedikni: and dia dah macam abang aku , kalau ada masalah dia akan bagi nasihat and tazkirah dia . kalau aku tanya apa2 , mesti dia boleh jawab dengan tepat kott . kawan baik aku juga , kitorang selalu buat2 gila dekat fb tapi realiti senyap and buat taktahu kalau terjumpa atau berselisih -.-'' :overpelik: and dia cikgu muzik aku juga kadang2 even dia tak ngajar pun tapi dia secara tidak langsung memberi inspirasi kepada aku HAHA

for sure , aku mahu terima kasih sama dia lah juga so , kenalah bagi something ? ada suggestion tak ? erm . . . nak komen tak boleh pula ya =='' (malas nak editlah HAHA) kalau nak balas dekat shoutbox pun boleh juga :D *bajet ada je aku tengok -..-'' 

oklah . mahu sambung buat kerja sheet music :takhabishabis: bye dan assalamualaikum semua . sayonara :D ~

nota muzik : dekat kelas , member pasang lagu raya . harung satu album kott HAHA padahal puasa baru sehari =='' pelik2 jelah budak kelas intel ni . ~

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .