Sunday, July 31

Pening =='

Assalamualaikum semua . Haha . Lawa tak lawa tak ? 
:senyap:
Ok2 buruklah tuu -.-'' HAHA

Actually , tak siap lagi edit tapi malas pula nak edit sampai habis sebab peninglah -,-'' urgh ~ dahlah tengah demam boleh pula dera kepala dengan kod HTML yang memualkan tu . taktaulah kenapa hari ni nak sangat edit blog guna blogskin tu even bukan teror sangat pun guna HAHA

oklah , esok dah nak puasakan . so kepada umat Islam , budak naif ini mengucapkan selamat menyambut Ramadhan yang kita akan sambutnya hari esok sahaja dan jangan puasa yang yang yok naaa... ~ (apa punya bahasa tuu ? -.-'') and kalau ditakdirkan berpuasa esok , jangan lupa sembahyang terawih dekat surau atau masjid yang berdekatan dengan anda malam ini ya . tingkatkan prestasi ibadah , kurangkan kontroversi ^o^

Ok . taknak jadi mengarut sahaja . i'll try my best kasi blog ini jadi secantik yang boleh supaya korang happy datang blog aku ni *bajet sungguh ada yang datang dekat blog ni HAHA Baiklah , semalam aku ada post something kan . something yang err ==' aku merajuk dengan abang PM kan . 

actually , dia ada buat kelas sendiri dengan member2 dia . ceyt ! azzah tak kisahlah tapi bagitaulah awal2 , tadelah sampai azzah tertido tunggu awak v___v'' ok , lepas je aku tahu , aku terus tak jadi merajuk HAHA semestinya aku cepat rasa bersalah kalau aku nak merajuk dengan dia so , tak payahlah nak merajuk kan ??

oklah , aku nak study music sheet lagu My Heart Will Go On By Celine Dion :D hoho . best2 . berlajar yang hak level 3 baru HAHA oklah . nak sambung balik and kepada blogger yang expert dalam blogskin , boleh tolong saya sikit2 tentang blogskin ? terima kasih lah kalau sudi :) baiklah . pergi dahulu bye dan assalamualaikum , sayonara ~

nota muzik : Birthday abang PM selasa ni XD nak kasi dia nasi ayam kott biar dia berbuka puasa dengan masakan aku ^o^


Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .