Tuesday, July 19

When I Look At You ~


Assalamualaikum dan harini sudah masuk hari baru -__-'' hehehe . nilah jadinya semalam tido pukul 3 pagi HAHA *err , abangku , kalau terbaca ni , aok jangan kerat aku sudah -.-'' Lepas study piano , aku study apa yang patut untuk hari esoknya sebab exam . penaat . . tapi minat punya pasal aku jadi macam ini :)

lepas balik dari sekolah , otak jadi mereng sekejab sebab baru lepas ambil exam PAI . Adalah yang mencabar untuk aku and kawan2 sebelah minta juga jawapan -,-'' erm seriously , aku memang rasa  bersalah nak meniru orang and kalau orang tanya jawapan yang aku sendiri juga tak tahu , aku bagi je jawapan salah :p HAHA memang kejam . dah korang nak sangat jawapan , aku bagi ikut suka hati aku lah HAHA

ok3 , sambung balik , lepas balik dari sekolah tuu , aku lepak bilik nasyid and main keyboard . lagu Who Says by Selena Gomez aku dah dapat main dah :3 :sukayangamat: and aku upgrade sikit kot dia punya chord memang upgrade sesuka hati and bunyi dia sedap kott . i think it's call play by ear  . but seriously , macam aku selalu buat waktu aku masuk pancaragam saja -.-''

berlatih and so on tuu , balik and blablabla aku tidur pukul 8 tadi =____='' erm , memang sakit betul . bangun2 pukul 10 lebih . senang cite aku tak cukup tidur and aku dah tak boleh tido sekarang ni @___@ and aku rasa selagi tak mengantuk ni lebih baik study Math and KH :akulemahmath: 

baiklah . wish me luck esok aku boleh jadi klon Albert Einstein atau pun klon Archimedes ke . hooho . bye dan assalamualaikum . my mom sudah tegur anak dara dia tak tido lagi -.-'' for sure aku takkan tidur lepas ni . nak study !!

nota muzik : seharian ni tak jumpa abang PM kita ni -.-'' rindulah HAHA :gedik:

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .