Friday, November 26

Aku Diriku & Sesuatu

Hehehe.....~
entri di atas ini kedengaran gramatis sekali. 
Entah kenapa aku boleh suka akan kata2 tersebut. 
Anyway, thanks t0 P0k Usu yang dikasihi kerana memberi ilham untuk letak header untuk bl0g ini. <3 (ahahah!~ >_< rasa gelilah plak....)
Huhuhu.... orang kata , blog ibarat tempat luahan hati (kata lain diari.). Bagi aku , blog nih merupakan satu tempat untuk mencari ilham. Maklumlah , aku ni jenis suka buat sajak/lirik. ^_^ 
sebab aku ibarat kat dunia sendiri dimana aku b0leh ciptakan sesuatu karya/hasil kerja walaupun ia memang x ms0k akal kepada sesetengah manusia.
Aku Diriku & Sesuatu adalah kisah aku. Di mana gadis yang simple but c0mplicated ini akan menceritakan segala perjalanan hidupnya yang penuh suka dan duka selagi nyawa dikandung badan (insyaallah...). 
Jadi kepada yang reader yang dikasihi ,
harap korang x gelak kat aku punya ayat yang boleh dikatakan SKEMA nih =_="... Nilah dikatakan karya se0rang gadis yang simple but c0mplicated...~
Nampak sahaja dia 2 simple tp die b0leh jadi lebih daripada itu. 0rang kata ada 'kuasa' juga lah..... ahaks!~
hehehhe.... >_< 
Baiklah , rasanya mahu berhenti taip2 ayat2 p0wer nih. Assalamualaikum.... ^_^


Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .