Saturday, October 29

Sibuk.

Aku sibuk waktu cuti sekolah ni . tak tahulah kenapa . nak kata aku sibuk dengan study , tak juga sebab aku banyak main Monopoly Deal sejak kebelakangan ni . Aku dah menang dua kali . fuuhhh , best gila ! HAHA ok-2 , rasa macam dah tertukar topik . 
aku selalu duduk bilik redaksi dengan mak aku . aku yang menggedik nak ikut sebab buah hati ada sekali nanti HAHA #ketawagedik. tapi kan , dah nak dekat buka sekolah ni , aku jadi macam ,
Woah ! derr , aku belum prepare apa-2 lagi untuk final exam hari isnin nanti .
 Actually , tadelah tak prepare apa-2 . aku study gitu-2 je . risau juga dibuatnya . hari-2 benda yang sama aku ngadap . kalau tak facebook mesti blog . kalau tak blog mesti twitter . kalau tak twitter mesti youtube . kalau tak youtube masuk dalam selimut pergi zzz... HAHA bosan gila ! tapi itulah yang aku buat tiap-2 pada hari cuti sekolah .
Selain tu , aku ikut mak aku berjalan juga . pergi kedai nak tempah baju untuk Unit Bimbingan Kaunseling . baru petang tadi pergi ambik . hoho . 
btw , cakap pasal Unit Kaunseling ,
Perhatian kepada semua blogger , Sekolah Menengah Kebangsaan Clifford sedang mengusahakan page tentang Unit Bimbingan dan Kaunseling dalam satu pertandingan Merekasaya Perkhidmatan Bimbingan Kaunseling . Sehubungan dengan itu , sudi-sudilah like page ini ya :D 
Tekan gambar ni untuk like :D
And jangan lupa pula untuk follow blog Unit Bimbingan dan Kaunseling :D
Tekan gambar ini untuk pergi ke blog :D
Kepada yang dah like , thanks so much ! sayang ketat-2 :) and yang belum lagi , jomlah like :D macam-2 informasi penting korang boleh dapat sekiranya like and follow . gerenti tidak rugi ! selain tu , doakan abang-2 senior aku boleh buat the best untuk pertandingan tersebut . amin (semua cepat amin !).... Ya , dah panjang berjela sudah entry ni . sorry , tak berapa nak stabil hari ni sebab penat sangat . bye dan assalamualaikum . sayonara ~


nota muzik : waaa T_T aku tarak mood nak ngadap buku !

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .