Sunday, October 23

Maaf.

Karena Telah Ku Denganmu 
-Ari Lasso ft. Ariel Tatum

Aku tak suka selalu saja
Kau sebut-sebut namanya saat kita bicara
Aku tak ingin, tak ingin mendengarnya
Kau bawa-bawa namanya saat berdua denganku
Maafkan aku membuatmu tak suka
Karena aku tlah denganmu
Bukan maksudku membuatmu berfikir
Apakah aku pelarianmu saja
Tak akan lagi, takkan terulang lagi ooh
Membawa-bawa namanya saat berdua denganmu
Maafkan aku membuatmu tak suka
Karena aku tlah denganmu
Bukan maksudku membuatmu berfikir
Apakah aku pelarianmu saja
Maafkan aku bila kau tak suka
Maafkan aku membuatmu tak suka, aku tlah denganmu
Bukan maksudku bukan maksudku membuatmu berfikir
Apakah aku pelarianmu saja
Ingat saya tak tahu awak sebenarnya rasa cemburu tapi awak taknak terus terang dengan saya . Saya taknak kacau awak buat kerja sebab itu saya banyak berborak dengan kawan-2 awak . awak tahu tak , saya dalam hati punyalah berharap awak duduk dengan saya dan kawan-2 awak tu . saya tahu awak kecil hati dengan saya . minta maaf sangat-2 . saya cuba faham dengan keadaan awak yang sibuk . tapi tak sangka dengan cara saya yang selalu tak duduk dengan awak selalu buatkan awak kecil hati dengan saya . minta maaf sangat-2 . 
tapi saya nak awak layan balik saya ni . kalau balas mesej pun kira oklah . erm , takpelah . awak sibuk . saya cuba faham :) saya cuba nak merajuk tapi saya tak patut merajuk sebab awak adalah harapan besar untuk sekolah so , gudluck untuk next week . awak ada pertandingan nak dipertandingkan . nampak awak struggle untuk competition tu pun saya dah happy :) just go on ! saya doakan awak dan kawan-2 awak berjaya .
saya tahu awak tak selalu layan saya pun , awak tetap sayang saya bukan ? thanks abang PM :) gudluck dan nak minta maaf sangat-2 dekat awak . sorry saya tak jaga hati awak . 
nota muzik : HAHA . nak muntah lettew :p lepas baca , buat tatau ya .

Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .