Thursday, September 8

Lelaki Oh Lelaki


Haaa... siapa setuju dengan quote dekat atas ni , follow aku sekarang :D HAHA #gurau . actually , ayat ni lebih berkesesuaian untuk perempuan . jangan dok pikir perempuan ni selalu nangis , dia ni lemah tapi dia cari kekuatan dalam diri dia yang hilang tu . ada faham ? so , jangan pandang enteng pasal ni :p

setelah aku search apa maksud playboy dekat wikipedia (dekat wikipedia tuu macam mengarut jeee) and google , selain maksudnya adalah majalah lucah yang terkemuka dekat Amerika (tak silap aku) , maksud lainnya adalah :
who devotes himself to the pleasures of nightclubs , expensive holiday resorts , female company .
hmmm... actually kan , aku takfaham . apa yang menyebabkan golongan sebegini banyak hancurkan hati perempuan . yes , tak kesemua lelaki playboy , tapi ada je sorang yang buat gitu , berapa banyak perempuan patah hati . ce cakap sikit kenapa korang buat macam ni??? whyyy ???! Y___Y #emo


aku bukan apa , dari pengalaman aku lah kan . member aku tu ada yang playboy tapi dia kata dia taknak jadi playboy lagi . tapi sekarang ??? bukti dah ada dah . kau tau tak ada perempuan yang sakit hati dengan kau bila kau buat macam tuu . memang betul lah . KALAU DAH PLAYBOY TU PLAYBOYLAH . sorrylah , aku buat korang-2 yang boy ni terasa . maaf...maaf....maaf.... Y___Y #emolagi


TAPI ingatlah bahawa kalau korang dah ada perempuan yang korang suka betul-2 and memang nak sangat dekat dia tuu akan mengkhianati dekat kau pada suatu hari nanti macam mana ? HAHA . lelaki.. kadang-2 bab macam ni dia tak ambik kisah sangat . sekali dah terkena , jangan salahkan orang lain pula ya . 


lagi sekali kepada lelaki yang baca entry ni , aku nak minta maaf . sorry sangat-2 . aku tengah emo seketika . dan kalau ada yang salah tuu , jangan segan nak tegur aku :)


yelaa... for sure aku bukan nak cari publisiti murahan dekat entry ni . aku nak cakap apa yang aku rasa sekarang ni :'( oklah . nak makan dulu . bye and assalamualaikum semua . sayonara .


nota muzik : I think I'm gonna hate you #fullstop.

Saya sayang orang yang baca entry saya !

2 comments:

  1. Kak Azzah , apa yg akak ckp memang betul pun .. macam kawan saya jugak

    Dulu dia ni hotsetahh , playboy .. tapi bila masuk tahun baru , dia clash dgn semua makwe2 dia .. dia dah makin setia sekarang ..

    ReplyDelete
  2. @Blue Night , waahhh . oklah tuuu . dependlah setiap individu untuk berubah . kalau still nak permainkan perasaan perempuan nak buat macam manalah kan ? :/

    ReplyDelete

Berani kerana benar , takut kerana salah .