Monday, August 29

Rindu



Assalamualaikum semua. mueheheheheh. tengah testing guna galaxy samsung . hohoho . amacam ok dok ? bukan nak berlagak ke apa . manalah tau dah terdesak sangat nak update blog katakan . tiba-2 lappy lupa nak bawk . adalah gajet lain nak tolong . 

ok , kembali kepada topik asal . yeaaahhhh . aku rinduu... sayang kamuuu... dah-2 . malam ni hujan lebat karang tak pasal-2 korang salahkan kite pula kan :p HAHA actually , aku rindu macam-2 pada hari ini . 

antaranya aku akan merindui bulan Ramadhan yang akan pergi lagi . itupun kalau nak jumpa , jumpa tahun depan . entah aku hidup lagi ke tak waktu tuu . terus terang , rasa sedih kot T_______T lagi-2 aku ada banyak masalah melanda pada bulan ni , itu pun , hanya orang tertentu sahaja tahu . even abang PM pun taktahu pasal masalah aku . hmm....terima kasih kepada insan berkenaan kerana suggest saya untuk solat hajat malam-2 . mudahan semuanya berjalan dengan lancar :)

rindu dekat member-2 derr . gila kau waktu hari jumaat haritu kitorang dok berpelukan and bersalaman antara satu sama lain dalam kelas . and ada kawan aku baik hati bagi duit raya even dia bagi seposen #taktipu . serius , memang rindu dekat diorang . rasa-2nya dorang tengah buat apa lah tu ? mesti main mercun HAHA #gurau .


aku rindu dekat cikgu-2 aku . betul . aku tak tipu . aku taktahu macam mana cikgu-2 yang aku rapat ni semua masuk dalam fikiran aku . maybe aku ada buat salah kot . tapi takleh nak cite dekat sinilah awak :3 . cikgu , saya nak minta maaf kalau ada terbuat salah dekat cikgu T___T halalkan segala ilmu yang cikgu ajar . saya nak duit raya cikgu ehh , itu lain cerita . saya nak minta restu cikgu untuk final exam nanti . kalau dapat straight A , insyaallah dapat keyboard . #dahstartmengarut .


aku start rindu dekat bilik nasyid . serius , dah lama aku tak bertandang dekat bilik tu . entah berhabuk ke tidak keyboard tu . tape , abang PM tolong jagakan . thanks awak :3 HAHA bukan apa , tahun depan mana aku pergi dah bilik tu sebab aku nak PMR lah derr T___T just aku akan pergi tolong budak-2 nasyid bila perlu sahaja . sedih gilee . so , jawabnya rasa rindu jugalah . 


and aku rasa rindu dekaat..... abang PM v____v'' serius , kalau cuti sekolah panjang mesti sokmo kena demam rindu . dahlah dia tu jenis tak layan sangat mesej orang , so senang cerita , susah sikit nak contact mamat tu . tapi alhamdulillah tadi dia dah mesej raya dekat aku . dia kata henset dia tertinggal . so , dia guna henset mak dia . perggh ! berani mati . nasib baik keluarga sana dah tau pasal kitorang so , tade masalah kot dia nak contact aku guna henset mak dia . kesiaann , padanlah kau tak balas . nasib jee aku ni bukan cepat merajuk :p #janganpercaya . 


ok sebenarnya banyak lagi aku rindu tapi taknak mention banyak-2 nanti korang bosan pula baca cerita aku ni . aku nak berhenti nak buat kek batik dulu ^o^ weheee ~ semuanya tak sabar tengok aku buat kek batik ni . adios amigos ! bye and assalamualaikum . sayonara ~


nota muzik : nenek tulis tulisan jawi untuk list barang-2 yang perlu ditulis . aku bukanlah jenis biasa sangat bab-2 jawi ni T_________T








Saya sayang orang yang baca entry saya !

No comments:

Post a Comment

Berani kerana benar , takut kerana salah .